Kanske längtar jag tillbaka till en del av deras finesser som 99se i dagsläget inte kan erbjuda oss... kanske är det värt att betala dubbelt så högt pris än vad 99se erbjuder, vad tycker du? Man kan även vända på frågan och fundera på vad som skulle kunna ingå på 99se för 995 kronor/år.
Det är oftast värt pengarna. Men för mig handlar det mest om att samla allt "under ett tak". Det är bara det att tjänsten inte direkt utvecklats på senare tid och att det trots allt finns ganska gott om gratisalternativ. Tänker främst på Google. Jag använder deras bloggtjänst, skickar upp bilder från iPhoto till Picasaweb och skulle väl kunna gå över till Gmail och på så sätt samla allt under ett tak fast hos dem.
Men gör man det tappar jag backupprogrammet och integrationen i systemet. E-post alias är något jag använder mycket av på sajter man måste regga sig.
Jag ser ingen anledning att betala för mac.se (förutom att stödja 99.se) eftersom det i princip helt går att ersätta med gratistjänster. Det ger heller ingen integration i systemet så då försvinner de flesta skälen.