Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T39 + mac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-04-17 15:47

Hur mycket kan man få macen att syncka meed en Ericsson T39? Kan man föra över adresser etc från Entourage eller iCal? Funkar IR med en PB 1400? etc etc

T39:an och en Mac med OS X fungerar mycket bra ihop! Jag har bara använt Bluetooth så jag vet inte hur det är med Ir.

Address Book och iCal synkas med iSync och Entourage (både adresser och kalendern) kan synkas med Jonas Sallings MobileSync.

Vad det gäller Ir-porten på en PB 1400 så har jag för mig att den ej är IRDA-kompatibel utan i stort sett bara stöder AppleTalk. Någon som minns detta bättre? Det är mao troligen svårt (eller omöjligt) att synka via Ir-porten. Min gamla PB 1400 är numera "något" modifierad och hänger som digital tavla ovanför soffan.

• Medlem
  • 2003-04-18 00:04

1500 kronor för en ny telefon med full garanti av en affär vars chef tog hem den och använde den en dag för att pröva men inte ville ha den, är väl billigt... Sambon behöver en ny och hon kan ju ta min gamla T29 he he he...

1
Bevaka tråden