Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RSS-läsare att rekommendera?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-05-18 11:10

Har förtvivlat sökt efter en vettigt RSS-läsare, men det är ju en djungel därute.

Vad jag är ute efter är en rss-läsare för Windows som inte är så överdjävligt stor, samt visar t.ex. 10-15 senaste rubrikerna från de feeds jag vill kolla. Tanken är att detta program ska ligga på min andra skärm så jag kan se som det kommit nåt nytt utan att behöva kolla genom websidor så ofta. Har just nu ett gäng feeds i firefox, men tycker inte det är speciellt smidigt.

Eh... för Windows?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-05-18 13:40
Ursprungligen av Michael Nord:

Eh... för Windows?

Ja... det här forumet ligger både på /mac och /webb, så det kommer att bli windowsfrågor här också vettu. This ain't mac only anymore

Tackar för länken BosnianX, ska kika genon

OK, kände inte tlll det där med /webb. Dock kan jag tycka att det vore bra att kanske ha med det i trådrubriken. Det blir lättare att hitta intressanta sökresultat om man kan sortera bort de som gäller "den andra sidan"...

Som den googleoholic jag är vill jag passa på att rekommendera Google Reader.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-05-23 22:58

Ja google reader kan jag också rekommendera. Vågar inte köra någon lokal applikation för mina feeds, smidigt att ha allt ute på någon säker liten googleserver, slipper man måsta sitta vid sin egna dator om man vill hålla sig uppdaterad med feedsen.
Det är även en mycket smidig läsare.

1
Bevaka tråden