Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny forumstruktur?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det slog mig att vi faktiskt saknar separata forum för t ex Final Cut Pro, DVD Studio Pro, Shake och Logic. Hade det inte varit bra om vi gjorde en ny struktur för forumen?

Fundera lite på hur vi skulle kunna på en gång öka antalet forum och samtidigt göra förstasidan kortare och resultatet mer logiskt och lättöverskådligt. Enkelt va?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Björnström
Det slog mig att vi faktiskt saknar separata forum för t ex Final Cut Pro, DVD Studio Pro, Shake och Logic. Hade det inte varit bra om vi gjorde en ny struktur för forumen?

Fundera lite på hur vi skulle kunna på en gång öka antalet forum och samtidigt göra förstasidan kortare och resultatet mer logiskt och lättöverskådligt. Enkelt va?

Ja, det låter ju lätt
Men kan man inte skapa underforum till Digtial bild, media och ljud-forumet?
Alltså att man lägger små länkar precis som "Regler" har en egen länk så man lätt kan komma in i det forum man vill utan att klicka sig in i evigheten?
Sen finns väl en forumsida för underforumen, alltså att man hamnar på en liknande sida som 99mac.com/forum, men bara med DVD SP, FCP, Shake mm. Men då blir det kanske väldigt rörigt.

Jag har en känsla att det bara blir rörigt. Underforumet för audio är t.e.x helt dött.

1
Bevaka tråden