Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Habbohotel i OS X?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Båstad
  • 2007-05-26 20:12

Hej! Har en syrra som är totalbesatt av detta skitspel (i mina ögon...) Nu har jag iaf fått över henne till den "Ljusa Sidan" - Macsidan, alltså. Hon har fått en iMac G3, enda problemet är att Habbo som det kallas inte funkar, man kommer in i själva spelet men alla tecken är konstiga och efter ca. 2 sekunder loggas man ut, under den tiden kan man använda spelets funktioner. Jag har också testat på MacBooken PB:n och iMac G3:n + en släktings G5:a, spelet ska funka på både Mac och PC, har Adobe ShockwavePlayer installerat på alla datorer jag testat med, men det villsig inte endå. Min kära syster Klara säger att dom som jobbar på http://www.habbo.se använder PB G4:or, har själv också sett bilder på det.

Någon som har något tips eller erfarenhet av spelet? - Ni kanske kan testa själva och se? Adressen finns lite längre upp.

/Oskar

  • Medlem
  • Båstad
  • 2007-05-28 13:01

INGEN som vet något om detta?

Kollade en sväng på sidan men då man skulle behöva registrera för att prova kändes det jobbigt

  • Medlem
  • Båstad
  • 2007-05-30 07:37

Var ska jag fråga någonstanns, då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-30 08:07

Testa Habbo Hotels support!

Kanske att tråden skulle flyttas till Allt om spel?

1
Bevaka tråden