Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställde Bostream Jetstream idag!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med stor spänning ser jag fram emot en snabb leverans av Bostream Jetstream - en ny VDSL tjänst för privatpersoner.

Bostream lovar 8Mbit i båda riktningarna, vilket skulle passa mig mycket bra. Startkostnaden är ganska hög, men det är en engångsavgift som man få bita ihop och förtränga snarast.

Om/när någonting händer så kommer jag uppdatera tråden. Naturligtvis väntar intensiv testning av linan i testlabbet!

Får man någon rabatt som gammal ADSL-kund, eller är det bara att pynta fullt pris för den nya tjänsten?

//Mikael

Jag försökte beställa Jetstream i Malmö, men det finns inte här. Än...
Är det fler än jag som är intresserade, så kan vi ju trycka på Bostream. Jeg vet åtminstone en till som vill ha.

Annars funkar min 2,5/0,77mbit asbra! I stort sett aldrig nere faktiskt.

• Oregistrerad
  • 2003-01-07 13:34

Jetstream lär vi se i malmö tidigast sent i höst. Om vi öht kommer att få det under detta året.

Citat:

quote: Bostream lovar 8Mbit i båda riktningarna, vilket skulle passa mig mycket bra.

Vem skulle det _inte_ passa mycket bra?

Citat:

quote: Jag försökte beställa Jetstream i Malmö, men det finns inte här. Än...
Är det fler än jag som är intresserade, så kan vi ju trycka på Bostream. Jeg vet åtminstone en till som vill ha.

Haha, ska du trycka på BoStream och säga: "Hej, vi är två stycken i Malmö som vill ha JetStream, kan ni fixa det?"
Lycka till...

[ 07 Januari 2003, 13:39: Meddelandet ändrat av: Christoffer Larsson ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Haha, ska du trycka på BoStream och säga: "Hej, vi är två stycken i Malmö som vill ha JetStream, kan ni fixa det?"
Lycka till...

Ja, det är väl ingen dålig idé ...

Precis så fick jag mitt ADSL från dåvarande BoNet för lite drygt två och ett halvt år sedan.

//Mikael

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Erik R.:
Jag försökte beställa Jetstream i Malmö, men det finns inte här. Än...

Annars funkar min 2,5/0,77mbit asbra! I stort sett aldrig nere faktiskt.

Hur snabbt är JetStream? Man kan väl få 5Mbit via Bonet i malmö iaf?

Ciryon

• Oregistrerad
  • 2003-01-07 14:43
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Ciryon:
Hur snabbt är JetStream? Man kan väl få 5Mbit via Bonet i malmö iaf?

Ciryon

Nix, max 2,5 Mbit.

Jetstream finns i två konfigurationer, 4 respektive 8 Mbit.

Jag kör Bostream 2.5Mbit idag så "uppgraderingen" kostar endast 3.990,-....suck...

Jag hade turen att satsa på Bostream (Bonet) medans dom skrev 5 Mbits kontrakt och detta får jag uppenbart behålla... så merkostnaden för VDSL är inte försvarbar - tror jag

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-01-07 15:56

Själv har jag modem.Och inte ser det ut att kunna ändra sig heller.

1
Bevaka tråden