Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela videor i följd fungerar inte (iPod 80 GB)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På min iPod video (80 GB) spelas inte videorna i följd när jag har dom i en spellista. När jag läst om det på nätet så verkar det vara meningen att det ska gå, t.ex. skriver Playlist såhär:

The advantage of creating video playlists is that, like with audio playlists, the videos in these playlists will play one after the other. When you play a video found in the Movies, Music Videos, or TV Shows screens, once the video ends, the iPod returns to the screen rather than plays the next video.

För mig återvänder man alltid till spellistan så fort en video spelats klart. Om man trycker på framåtknappen för att hoppa till nästa video så återvänder man också till spellistan. Är det någon annan som har samma problem eller fungerar detta bra för er?

Jag hittade orsaken till problemet, till slut. Det visade sig att om man hade ställt in att blanda spår i de generella inställningarna så går det inte att spela upp filmer i följd i videospellistorna. Slår man av blanda spår så fungerar det! *nöjd*

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-06-04 08:09

Tack för tipset! Kan vara bra att veta.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-29 11:19

Heja Adrian!

Att såna som du skriver så mycket här är helt fantastiskt, jag hade nyss samma problem som du, men nu är det fixat. Det finns så sjukt mycket samlad kunskap på 99.se

Jag jobbar med att sälja Apple och när kunder har problem som inte vi kan svara på så tipsar jag om 99.se istället för AppleCare, ringer man dit så är det alltid en korkad 18-åring som svarar med alla standardvar utan att lyssna på vad man säjer.

Tackar Fexxe, kul att kunna hjälpa till

1
Bevaka tråden