- Adrian B
- Medlem ●
- Umeå
Well, jag tog morgonvarianten istället, men jag sov lite oroligt
Har inte sett den än, gick direkt till jobbet när jag vaknade i morse. Ska titta på den när jag kommer hem efter jobbet.
Försöker undvika och läsa trådarna om allt som skett och surfa runt allt för mycket på "farliga" sidor. Jag har bara en liten koll på vad som skedde på keynoten igår, men ser framemot och se på den senare idag.
Ja, detta var faktiskt det sämsta hittills när det gäller försening av videoströmmen. Jag kan inte dra mig till minnes att det någonsin tagit så lång tid (däremot har det ofta blivit överbelastat i början).
Kvällen började ändå bra, vi hade väldigt trevligt i flera timmar när vi grillade och snackade mac. Sen floppade det förstås ju längre tiden gick och inget hände. Men men, så är livet ibland.
Nu har jag också sett den. Inga stora överraskningar men leopard ser fint ut. Synd på väntan igår men det var iaf schysst att få nörd-grilla lite.
Dessutom kom vi ju fram till nästa stora produkt: ruPod, rysk iPod i bakelit och pressad stålplåt. Spelar balalajkamusik och visar filmer i ruPeg-format (bara röda pixlar).
Fy fasiken vad alla ser skumma ut i videon! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag såg gänget i en mörk gränd.. speciellt dig i din rullstol, staed.
För jag ser inte skum ut i min avatar menar du?