Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shapes - Vad tycker ni

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Är en glad amatör som gillar att photoshopa och smådesigna lite.
Vill ha lite synpunkter på mina senaste bilder.

Skriv gärna några rader på bloggen.

http://www.shapes.se

sidan redirectas till http://blog.shapes.se
Har varit omotiverad att göra ngt på huvudsidan så jag länkar den till min blog.

Mvh /manne

Senast redigerat 2007-06-18 17:32

Oj! 22 personer har kikat men inga kommentarer

Kanske har vi alla varit kvinnor och du verkar inte rikta dig till oss utan enbart grabbarna

Ursprungligen av macwitty:

Kanske har vi alla varit kvinnor och du verkar inte rikta dig till oss utan enbart grabbarna

Oj, hehe. ska editera inlägget, men tack för påminnelsen.
Vi får se om jag får mer kritik efteråt.

Ingen som bryr sig om sånt här, här på forumet?

edit:
Okej, 68 personer har kollat nu utan att ens kommentera.
först var man orolig över att många skulle såga en helt och hållet.
Men det har blivit mer en enmansdiskussionen och inga kommentarer ..

Senast redigerat 2007-06-21 08:15

Åsiktsmaskinerna har tagit ledigt tydligen, gäller min sida med. (Dykförening lite högre upp)
Det är inte så lätt att bara ha en åsikt men din sida såg väl ok ut vid en snabb titt. Det jag kanske skulle tycka vore att du skulle kunna ha en förstasida som var "renare" med bara en av de bästa bilderna och en kort presentation. Nu kändes det som om man kom rakt in mitt i sajten om du förstår vad jag menar.

Och nu förväntar jag mig att du sågar / berömmer min sajt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-21 13:29

En framsida vore toppen. I övrigt så finns det inte så mycket att säga; det ser ut som en blogg brukar göra. Färgerna är snälla mot ögat.

Bilderna är lite intetsägande. Har du tagit fotona själv? Eller målat blommorna förhand? Vore toppen om det stod lite mer info, tycker jag

jävlar, 2 svar. helt överlycklig..

Svante S: Jo jag vet att man kommer rakt in. Det var och är meningen att man ska komma till en mer bättre huvudsida, till min shapes.se adress och därifrån bli länkad till bloggen. Men jag vet inte vad jag ska ha på en sådan huvudsida

Innan har jag bara haft en stor bild på en fjäril som jag gjort i illustrator.
men men, ska kika på din sida.

zthee: ska tänka klart på framsidan, vad den ska innehålla får gudarna avgöra
Fotona har jag inte tagit själv, snott från den stora internet. Men sen har jag redigerat ner dom till en passande intetsägande storlek så de ska likna en logga eller reklambanner sen har jag gjort resten med hjälp av div. verktyg och hjälpmedel.

Tack för alla 2 kommentarer

Förstasidan ska tycker jag, en bra bild och en kort, presenterande text så man förstår var man hamnat. Sen får man klicka vidare därifrån.

Gla Midsommar

Ok, nu har jag ändrat lite iaf..
Märks om man går till www.shapes.se

Laddar ni om startsidan så ser ni olika färger på fjärilen

1
Bevaka tråden