Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för DVD-backup

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det något motsvarande program för Mac ?
http://www.miro.com/ProductPage.asp?Product_ID=1153&Langue_ID=2

Det är på gång en OS X version av ett liknande program. Jag har länken där hemma men jag är ganska säker på att det var ett annat namn på det programmet.

• Medlem
  • 2003-04-22 14:21

Fungerar inte Sök-funktionen på forumet?

Länken finns i ett mejl från en kompis i datorn där hemma... men har du någon lämplig sökmetod jag kan använda här från jobbet så tipsa gärna.

• Medlem
  • International user
  • 2003-04-22 18:32

Just det! Så hette den!

• Medlem
  • 2003-04-22 22:18
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Täpp
Länken finns i ett mejl från en kompis i datorn där hemma... men har du någon lämplig sökmetod jag kan använda här från jobbet så tipsa gärna.

Syftade på trådskaparen och inte dig, ganska så uppenbart. Har precis skrivit i två trådar om ämnet. En tredje gång känns onödigt.

Citat:

Skrevs ursprungligen av eQ
Syftade på trådskaparen och inte dig, ganska så uppenbart. Har precis skrivit i två trådar om ämnet. En tredje gång känns onödigt.

Ber om ursäkt för mitt dåliga huvud ! Naturligtvis skall jag börja med att söka, så att det inte blir massa dubletter av samma trådar. Är dock lite ovan men kommer att lära mig så småningom. Ibland blir det ju så att det poppar upp något i huvet och så kastar man sig ivrigt ned vid tangenterna och skriver , utan att söka först.

Citat:

Skrevs ursprungligen av eQ

Om det var uppenbart så hade jag inte skrivit ett svar. Ta med citat så slipper man tråkiga missförstånd.

1
Bevaka tråden