Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.4.10 är här!

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Min macbook verkar också lida av att ljudet går i viloläge, vilket resulterar i brus i förstärkaren som den är inkopplad i. Hyffsat frustrerande. Popstop-fixen i tråden som postades ovan fixade biffen dock. Hoppas på en riktig fix från Apple asap.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-07-07 17:41

försöker installera 10.4.10 från 10.4.9 men det går inte, får bara unexpected error. Kört reaparation av disk, rättigheter, maintaince med iceclean.

Har applications i min användarfolder och kör filevault men det ska väl inte påverka.

Ursprungligen av yuehan:

försöker installera 10.4.10 från 10.4.9 men det går inte, får bara unexpected error. Kört reaparation av disk, rättigheter, maintaince med iceclean.

Har applications i min användarfolder och kör filevault men det ska väl inte påverka.

Applications ska du väl ändå inte ha i din hemkatalog? Kan mycket väl vara det som gör att det inte fungerar.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-07-07 22:57

verkar ändå inte som det var placering av application folder som var fel. Gick att installera från tillfälligt skapat konto.

Bevaka tråden