Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone kamera?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-06-25 13:23

Jag vill veta mer om dens kamera. På Apples hemsida har de nästan ingen fakta alls om den förutom att den har en 2 megapixel kamera. Jag vill veta om man kan filma också. För att om man inte kan filma är det synd eftersom att det är antagligen det de kommer förlora på.. Alla nya mobiler kan ju filma nu.. Vet ni om man kan?

• Medlem
  • Malmö
  • 2007-06-25 18:36

Just nu vet nog ingen utom tillverkarna och testare... men på fredag vet hela världen det.

PhotoBooth för iPhone ? kanske därför kamera funktionen fortfarande är "hemlig" ?

Ursprungligen av Tussen69:

PhotoBooth för iPhone ? kanske därför kamera funktionen fortfarande är "hemlig" ?

Vore grymt häftigt, men jag föreställer mig att Apple hade berättat om och visat detta vid det här laget.

• Medlem
  • 2007-06-26 22:47

Men varför håller du kameran hemlig :S hel onödigt ju, tänk om flera intreserade skiter i det för att de inte vet om man kan filma. Det är inte juafton. LÅT FOLKET VETA!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-06-27 13:59

Det går inte att filma med kameran...
länk

• Medlem
  • 2007-06-28 13:30

Men tror ni att man kommer kunna filma när den kommer till Europa, jag menar det är ju fortfarande ett tag dit...

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-28 15:20

Javisst, kan tänka mig att kameran uppgraderas till 3 Mpix också. Kanske kommer iPhone till Europa i två versioner, i någon slags nano-version och i pro-version (den nuvarande) varav iPhone Pro kommer att ha 5 Mpix kamera och iPhone Nano 2-3 Mpix. Känns högst troligt ocskå med tanke på att Apple säljer massor och komponentpriserna går ner.

Senast redigerat 2007-06-29 17:04

Har Apple lagt locket på för kameran eftersom ingen av de som publicerat tester har visat upp några bilder?

Jag var mest nyfiken på just kameran och hur tangentbordet fungerade när det kom till att skriva.

Uppdatering: New York Times visar bilder tagna med Iphone-kameran.
http://www.nytimes.com/2007/06/27/technology/circuits/27pogue.html?em&ex=1183176000&en=c83784b9b352afad&ei=5087%0A

/c

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-28 17:20

David Pouge publicerade ju eh hel del bilder tagna med iPhone, men om det är gränssnittet du menar så finns det också i någon av videorna som finns på nätet. Skärmen är helt tom och visar bara en enda knapp som man trycker på för att ta en bild.

hoppas detta uppdateras i framtida FirmWire ..

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-29 17:06

Efter att tillräckligt många köpt iPhone och Apple fått fram lite feedback så tror jag att vi kommer att se en firmware-uppdatering om ett-två månader.

Eller, vi som inte har iPhone kommer ju inte att se det precis, men på nätet hittar man säkert vad som händer.

• Medlem
  • 2007-07-01 16:17

Men nu har iphone släppts i Usa, om de nu uppdaterar som boris sade. Kommer inte uppdateringarna komma ett halv år senare än den har kommit i Europa också. Som det blev med iphones lansering.

1
Bevaka tråden