Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har av misstag råkat dra bort snabel-a:et nere vid papperskorgen som ser ut som en sprial ja ni förstår vad jag menar frågan är nu hur jag får tillbaka den för jag vill ha den där & inte behöva installera om.
Snabel:a-symbolen som finns brevid papperskorgen är bara en länk till www.apple.com/se/macosx/, i alla fall när jag testade nu på en nyinstallerad 10.4.
Snabel:a-symbolen som finns brevid papperskorgen är bara en länk till www.apple.com/se/macosx/, i alla fall när jag testade nu på en nyinstallerad 10.4.
Aha! Jag tror jag förstår problemet. Dra länken från browsen DIREKT ner till dockan. Den får inte mellanlanda på skrivbordet först för då blir det en annan ful icon och när du lägger den i dockan så blir det en genväg till filen på skrivbordet istället. Slänger du den filen så slutar genvägen i dockan fungera. Så dra URLen direkt till dockan så är det fixat sen. Så kan du göra med alla länkar naturligtvis och inte bara till Apples hemsida.
Jag har av misstag råkat dra bort snabel-a:et nere vid papperskorgen som ser ut som en sprial ja ni förstår vad jag menar frågan är nu hur jag får tillbaka den för jag vill ha den där & inte behöva installera om.