Hey!
Är det bara jag som sitter och väntar på att diskussioner ska uppdateras här ikväll? :"> Det händer inte så mycket nu kan jag lova, min flickvän sover efter en hård arbetsvecka, och eftersom att jag sitter hemma(och ska fortsätta med det ända till augusti) och nöter actionscript hela dagarna har jag självklart lyckats fukka upp min dygnsrytm.
Så, jag sitter alltså och väntar med spänning på att vissa diskussioner ska uppdateras nu, så det händer något. Mest spänd är jag faktiskt på hur "Posta ditt OS X-screenshot här" ska utveckla sig, då jag har märkt att det har blivit lite oskön stämning i där.
Musiktextspelet är också en höjdare, där jag väntar på att nån ska knäcka nöten som jag var tvungen att fuska för att knäcka.
Våran ena siameskatt Jazzmatazz ligger och sover i mitt knä, medans den andra, Yoshi, springer i hallen och för ett mindre krig mot dörrmattan.
Jag har sett en helt ok komedi, bewitched, med Will Ferrell och Nicole Kidman, och jag har även insett att det grymt med upplyst tangentbord när man sitter och kodar i mörker.
haha, är det bara jag som har såhär tråkigt???
det är skönt att man har loungen att skriva av sig i. 30:- i supporteravgift kostade den här fredagkvällen mig, money well spent!