Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minneskortsläsare ExpressCard/34 till MBP

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-07-08 14:41

Tänkte beställa ett sådant kort för att kunna läsa diverse minneskort, bl.a. SD och SONY Memstick. Finns det olika typer av kort, som på PCMCIA fronten där det finns rena läsare (med full fart) och de s.k. "Adapters" som inte är dirkekt snabba. Eller är ExpressCard porten alltid lika snabb oavsett typ av minneskortsläsare man köper?

Jag har hittat ett som jag är sugen på att beställa, inget att tänka på där, allt kommer funka i "full fart" (om det nu kan skilja d.v.s.)?

BELKIN MEDIA READER EXPRESS CARD 34/54

• Medlem
  • Nordmaling
  • 2007-07-10 17:42
Ursprungligen av Petersen:

Tänkte beställa ett sådant kort för att kunna läsa diverse minneskort, bl.a. SD och SONY Memstick. Finns det olika typer av kort, som på PCMCIA fronten där det finns rena läsare (med full fart) och de s.k. "Adapters" som inte är dirkekt snabba. Eller är ExpressCard porten alltid lika snabb oavsett typ av minneskortsläsare man köper?

Jag har hittat ett som jag är sugen på att beställa, inget att tänka på där, allt kommer funka i "full fart" (om det nu kan skilja d.v.s.)?

BELKIN MEDIA READER EXPRESS CARD 34/54

Här har du några andra;

Apiotek 18 in 1 kortläsare ExpressCard/34

Griffin ExpressCard/34 5in1 Card Reader

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-07-11 11:26

Tackar tackar.

1
Bevaka tråden