Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bränna 99min CD-R

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det går tydligen inte i Toast..
Någon som vet om det går på annat sätt tex via annat program el om det är kört..

Det finns ju 74, 80, 90 och 99 min CDs numera, vore ju klart bra om man kunde nyttja alla..

Kolla in de här brännarna. Om inte de kan nu så borde de utvecklas åt det hållet.

MissingMediaBurner

FireStarter

Någon som har en enkel lösning?

Har en mp3 på 85 min som jag vill bränna till en ljud cd. (CD-R 90 min)

iTunes klarar 80 minuter i alla fall, brände ett par sådana skivor förra veckan.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-07-18 10:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
iTunes klarar 80 minuter i alla fall, brände ett par sådana skivor förra veckan.

Det har iTunes klarat sen det kom

Jaja, men nu är det 90 minutersskivor jag vill ha hjälp med. Sliter mitt hår!!!

• Oregistrerad
  • 2003-07-18 11:39

Prova FireStarter. Är gratis att ladda hem och använda. Installerar inga tillägg bara starta och köra.

//Rob

Hur är det med kompabiliteten för skivor man kan bränna 90 minuter audio på. Klarar de flesta "vanliga" CD-spelare att spela upp dem?

Jag försökte hitta det på Roxios hemsida, men det gick inte att hitta längre. Jag vet dock att jag läst där någonstans att dom inte vill stödja "overburn" för att såna skivor kan skada vissa spelare. Kanske har den info försvunnit för att det helt enkelt inte stämmer?

Förövrigt finns det en tråd om exakt detta redan, om man söker:
Roxio Toast + 900 MB cd skivor?

• Oregistrerad
  • 2003-07-18 15:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Petter M
Hur är det med kompabiliteten för skivor man kan bränna 90 minuter audio på. Klarar de flesta "vanliga" CD-spelare att spela upp dem?

Jag tror chanserna är relativt goda om man har en nyare CD spelare. Det finns lite att läsa på Tom's Hardware Guide (THG #1) och (THG #2).

1
Bevaka tråden