Jag upptäckte den här forumdelen först idag, men jag antar att det går bra att skriva presentationen nu, bättre en dag sent än aldrig.
Jag heter Niklas som ni kanske har förstått och tog studenten från Medieprogrammet på Härnösands gymnasium nu i våras/sommras där jag hade grafisk kommunikation som inriktning. Redan i höst ska jag fortsätta plugga inom media, då i Umeå där jag ska läsa utbildningen "medieproducent".
Min erfarenhet av Mac (som började dåligt) kommer från gymnasiet där det bara fanns såna. Det började med att vi satt med gamla Macar (jag vet tyvärr inte vad för modell och årgång det var på dem) som bara krånglade hela tiden. De hängde sig, nätverket fungerade inte och inloggningarna fungerade inte, det kan förstås ha berott på att det var på en skola, där saker i regel krånglar. Så var det i ungefär två år, sen beställdes det nya iMacar, vilken förändring! Det blev som att gå ifrån regn till solsken på en sekund, det var då jag insåg att Mac är ju rätt bra ändå
Nu ska jag käka middag så jag hinner inte skriva mer, men fråga gärna om det är nåt ni undra över.