Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har sedan tidigare en Airport Express med AirTunes, men nu blev jag sugen på en Airport Extreme, eftersom jag vill ha en nätverkshårddisk. Men nu kommer jag till frågan. Kan man, samtidigt som man är uppkopplad till Internet via Airport Extreme, skicka musik trådlöst till Airport Express? Det är en viktig funktion som jag helst inte vill mista...
du kan köra i samma. man sätter helt enkelt expressen som en klient i befintligt nätverk. om det är en extreme eller något annat kvittar. man väljer beintligt nätverk vid installation.
så kan man också göra. men man behöver inte. jag har min extreme och express på mer eller mindre samma plats. jag har inte gjort som du beskriver. jag har bara satt expressen som medlem i befintligt trådlöst nätverk
så kan man också göra. men man behöver inte. jag har min extreme och express på mer eller mindre samma plats. jag har inte gjort som du beskriver. jag har bara satt expressen som medlem i befintligt trådlöst nätverk