Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efterlyser någon med en Wavestation

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag köpte min Wågstation fick jag med ett ljudkort till den. Jag har aldrig fått det att fungera i min Wågstation så jag är väldigt nyfiken på om det är kortet eller synten det är fel på. Det liksom händer inget när jag stoppar i det.

Min tanke är att jag skickar kortet till någon pålitlig snubbe som kan testa det i sin eller i någon annans Wågstation. Jag skickar självklart med returporto. Kortet är från VoiceCrystal och innehåller 50 ljud. Det passar till SR, A/D och EX.

• Medlem
  • Tjällmo
  • 2007-07-21 21:46

Jag har en A/D, jag finns numera i Tjällmoskogen, skicka PM eller mail för adress.

/EDIT/
Det är inte så att det är en del av ett par, de såldes ofta så, PCM+ProgramDatakort.
...bara en tanke...
/EDIT/

Nja, det är ett ROM-kort. När man stoppar in ett kort i den så brukar den reagera genom att displayen "uppdateras/blinkar". Sedan kan man välja kortet genom att trycka på BANK-knappen. Min Wågstation reagerar inte på något vis när jag stoppar in kortet. Antingen är kortet trasig eller så kan inte min Wågstation fatta att man stoppar i det.

PM kommer.

1
Bevaka tråden