Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes+Video

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er !

Jag har precis köpt mig en svart Macbook (skitnöjd) men jag har en del problem med att få in mina filmer i Itunes, körde tidigare XP och videora vilket funkade klockrent. Jag har provat att konvertera om mina filmer med program för mac men jag får inte in filmerna i Itunes, provat med lite olika settings tex att manuellt hantera filer på podden men nej .. vad gör jag för fel ??

Ledsen switcher

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-24 16:19
Ursprungligen av corintur:

Jag har provat att konvertera om mina filmer med program för mac men jag får inte in filmerna i Itunes, provat med lite olika settings tex att manuellt hantera filer på podden men nej .. vad gör jag för fel ??

Hittade sidan http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070720074741AA9skTN där någon skrivit att "iTunes accepts only these formats -- .mp4,.m4v or .mov. And your ipod can play only mp4 videos with resolution of 320x240."

Tack för svar , det konstiga är att jag får det att funka i Windows , men inte på macen, vete fan va jag gör för fel. I macen så har jag försökt både med drag and drop att lägga till mappen via itunes menyn. Ni som kör mac , vilket program rekomenderar ni för konvertering ?

/Corintur

Tråden är lite gammal nu men...

Jag använder iSquint, vilket fungerar utmärkt för mig.

1
Bevaka tråden