Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Freelancer

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Freelancer är det ny stor spelet som (tyvärr bara) har släppts på pc. Där är precis som nova fast mycket snyggare, häftigare och roligare.
Är det någon som vet om det är en mac version på gång? Annars får jag väl fortsätta att spela nova;)

öhh.....spelade klart Freelancer till PC för ngn månad sen... visst såg det ganska snyggt ut men det var inte så stort djup i det spelet.... tycker nog att EV serien har mer "känsla" även om det grafiskt sätt är ganska enkelt... skulle inte sitt så dumt med ett EV 3D...gärna online dessutom

Citat:

Skrevs ursprungligen av Simon Edwardsson
Freelancer är det ny stor spelet som (tyvärr bara) har släppts på pc. Där är precis som nova fast mycket snyggare, häftigare och roligare.
Är det någon som vet om det är en mac version på gång? Annars får jag väl fortsätta att spela nova;)

Jag skrev en tråd för ett tag sen i stil med "ytterligare ett spel vi aldrig kommer få spela på Mac" ang. just Freelancer. Det är ju M$ som är utgivare...

[edit] hittade tråden , den hette dessutom "Freelancer"

Ojsan, men det var ju inte lätt att gissa vad man skulle söka på.

Ja, ev online skulle vara så skoj att spela, synd att dom inte vill skappa ett.
Dom säger att det delvis skulle kräva för mycket och att servana inte skulle klara att hålla antalet spelare. Men jag tycker att dom kan köpa nya servar(för om ev online släpps så kommer dom att känna mycket pengar) .

1
Bevaka tråden