Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen succé för team 99 i sladd SM

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Team 99 hade ingen bra dag på tävlingsbanan! Kolla in den svarta BMW:n med 99 siffror längs sidorna som ska visa sina förmågor inom "drifting" - våldsamt sladdande. Slutade inte så bra denna gång

http://www.garaget.org/video/rycu5frv681n

• Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-31 08:31

Ujujujuj... Märkligt att han släpper blicken från bilen. Det hade inte jag vågat att göra! Om han klara sig så lär han inte göra om samma misstag!:confused:

• Medlem
  • Norrköping
  • 2007-07-31 12:33

Strålande kandidat till The Darwin Awards (www.darwinawards.com).

• Medlem
  • Gnesta
  • 2007-07-31 19:43

Vilken idiot.

Ursprungligen av Xmel:

Vilken idiot.

Så, så, vi behöver väl inte vara så dömande. Det var idiotiskt kan jag hålla med om, men han är väl inte automatiskt en idiot? Tänk om han läser det här nu, då kanske han inte blir så glad om vi sitter här och dömer honom?

• Oregistrerad
  • 2007-07-31 23:21

Sluta vara så finkänslig, för att lyckas med att bli överkörd av sin egen bil så måste man vara en idiot.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2007-08-01 07:56

Hur smart är det att kliva ur en bil som håller full gas och driver på framåt - BLAND FOLK?
Ojojoj.

Idiot är väl en ganska blygsam formulering

Jag bara väntar på att en sån här tävling skall balla ur fullständigt och nån bil ger sig in bland åskådarna och mejar ner 25 stycken...

... och ja, för att lyckas bli överkörd av sin egen bil så är det nog tvunget att ha rätt saftig iq-begränsning...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-09 10:31

ja.. vad ska man säga.. tragisk snubbe!! Elda upp bil, däck, planeten och köra över sej själv.. Här ta lite mer av min skattepengar och åk ner till sjukan oxå...

och som Micke F sa: "Hur smart är det att kliva ur en bil som håller full gas och driver på framåt - BLAND FOLK?"

• Medlem
  • 2007-08-09 11:09

Jag kan inte se filmen?!

• Medlem
  • 2007-08-09 19:33

Hemma gick det. Sicken kille...

Fy vad tråkigt. Hoppas han/hon klarade sig relativt oskadd för det där kan inte ha varit särskilt bra.

• Medlem
  • Simrishamn
  • 2007-08-14 14:11

Usch, stackars kille :/ hoppas verkligen att det gick bra för honom

• Medlem
  • 2007-08-14 16:15

De är härliga italienarna.

1
Bevaka tråden