Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har alla skrivit under? Protestlista - Apple Features for International Users

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Features for International Users http://www.petitiononline.com/AppleInt/petition.html

Ta chansen att visa vår önskan om att Apple ska ge oss samma möjligheter som Appleanvändarna i USA har.

Iphoto - Beställa fotokopior, Bundna böcker osv.

Sherlock alla bra funktioner som endast fungerar tillfredställande i USA.

Och nu Music Store.

Vissa av dessa funktioner har vi hört att Apple arbetar för lösningar på men varför tar det så lång tid, åratal i vissa fall.

Senast redigerat 2003-04-30 11:03
  • Medlem
  • 2003-04-29 00:48

Det börjar kanske bli dags att påminna Oscar Bjers och resten av svenska apple att vi inte har glömt bort de där grejerna. De där fotoböckerna hade jag nästan glömt bort, men det är ju en mycket trevlig funktion som jag skulle vilja testa.

Citat:

Skrevs ursprungligen av apu
Det börjar kanske bli dags att påminna Oscar Bjers och resten av svenska apple att vi inte har glömt bort de där grejerna. De där fotoböckerna hade jag nästan glömt bort, men det är ju en mycket trevlig funktion som jag skulle vilja testa.

Håller med. Det var via hans svar som Apple sade att de jobbar på det, men det verkar inte hända så mycket...

Kom igen nu, alla måste skriva upp sig på listan.

Citat:

Skrevs ursprungligen av apu

Oscar Bjers kommer att befinna sig på Inlife invigningen idag....Kan inte någon med lite pondus gå dit och ryta lite? Jag är alldeles för feg......

1
Bevaka tråden