Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

W850i och Bluetooth

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-08-19 20:48

Har nyligen köpt en W850i och är verkligen supernöjd men när jag ska föra över filer via bluetooth (mest mp3:or) måste jag acceptera i mobilen att varje fil tas emot. Måste det vara så?
Jag har parkopplat mobilen med min eMac och sagt ja till allt vad tillträde heter, men ändå måste man som sagt säga ja till varenda jädra fil. Irriterande är bara förnamnet. Jag vill kunna fixa en mapp och sen föra över rubbet med en knapptryckning. Går det?

Tack på förhand?

Ursprungligen av Farfar:

Har nyligen köpt en W850i och är verkligen supernöjd men när jag ska föra över filer via bluetooth (mest mp3:or) måste jag acceptera i mobilen att varje fil tas emot. Måste det vara så?
Jag har parkopplat mobilen med min eMac och sagt ja till allt vad tillträde heter, men ändå måste man som sagt säga ja till varenda jädra fil. Irriterande är bara förnamnet. Jag vill kunna fixa en mapp och sen föra över rubbet med en knapptryckning. Går det?

Tack på förhand?

Jag tror du behöver kolla på inställnngarna i din telefon för det skall gå att inte få frågor för varje fil. jag kollade runt på support siten men kan inte hitta detta ens i manualen... ring deras support. den är väl gratis? Det funkar likadant även om du har pc. så frågar de om du har pc eller mac. säg PC:) det är inställningen i telefonen som det handlar om.

Ännu bättre är om någon här på forumet, har en W850 och kan guida? Någon?

• Medlem
  • Sävsjö
  • 2007-08-29 16:01

I min mobil (sony ericsson k610i) så är det förvalt inställt på att alltid fråga. Jag gick helt enkelt in på blåtandsenheter, valde min dator, och valde tillåt alltid.

Det borde vara nåt liknande på din mobil, det är det på rätt många.

• Medlem
  • Sävsjö
  • 2007-08-29 16:03

Däremot hittar jag inte var (om man kan det) på datorn man kan skicka sms via mobilen.

Behöver man nåt extra program till detta?

Jag har redan Salling Clicker, men där hittar jag inget om detta.

1
Bevaka tråden