Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skype bugg

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2007-08-21 20:43

Installerade Skype på syrrans nya MacBook och två cirklar med instruktioner om hur man ringer till Skype Test Call Service respektive lägger till kontakter dök upp i kontaktfönstret. Vad jag förstår så ska pilarna peka på varsin knapp men dessa finns ej och cirklarna försvinner inte ens efter ominstallation, har provat allt. Hur ska man göra för att bli av med dom?

Hej,

Jag har använt Skype på länge men har inte sett sånt skärm... Iofs...
Pilen neråt pekar på den lilla "+" tecknet längst ner till vänster, under "telefonen".
Tycker att pilen pekar kanske mot sökfältet längst upp ('Skype Name or number') där du kan skriva in "Skype Test Call" och slå en signal dit.

//Quickeye

  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2007-08-26 14:43

Jo jag har också använt skype i flera år. När jag installerade det på min mac så fick jag inga såna cirklar... Det _ska_ finnas temporära knappar ovanför respektive under dessa cirklar men dom finns inte. Dessutom ska dom här cirklarna försvinna efter första program-starten men det gör dom inte. Problemet är inte hur de funkar utan att jag inte får bort dom.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-09-06 18:11

Även jag störs av de här beskäftiga tipsen. Ingen som vet hur man får bort dem?

1
Bevaka tråden