Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolla in Steve Jobs garageuppfart med Google StreetView

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kolla in Steve Jobs garageuppfart. Fin Mercedes SL65 parkerad där!

Google Streetview har bilden!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-22 20:44

Otroligt nördigt, men klart häftigt i alla fall!

Det jag mest undrar över är hur Steve möblerat innanför huset - minimalistiskt tror han ju på i elektronisk design men jag tror inte hans hem ser ut så där. Sedan vill jag veta vilka Appleprodukter han använder själv, förutom iPhone.

Ingen som bor i Kalifornien och kan spionera lite..?

Det dröjer väl inte förrän Google är där också O:-)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-22 20:50

Haha, yes!

EDIT: Ni har märkt att han inte har en nummerplåt, va? Är väl ivriga fans som plockade av plåten, eller lite folk från Redmond som råkade passera förbi..

  • Oregistrerad
  • 2007-08-22 21:39
Ursprungligen av boris91:

Haha, yes!

EDIT: Ni har märkt att han inte har en nummerplåt, va? Är väl ivriga fans som plockade av plåten, eller lite folk från Redmond som råkade passera förbi..

Läste om det på Fark för någon månad sedan när det var en länk om herr Jobs. Tydligen har han för vana att förvara skyltarna inne i bilen just på grund av att han tröttnade på att fanatiska beundrare stal dem stup i kvarten.

Aaah, denna härliga integritetsbefriade världen alltså...
Jag säger då det!
Enemy Of The State någon? =P

Det var länge sedan jag sa att något var coolt, men det var det här. Inte Jobs parkering, den tröttnade jag på ganska snabbt. Utan istället själva konceptet med Street View. Jag satt som klistrad vid det och åkte runt på gatorna i några andra städer.

Han har norska och danska grannar tydligen.

/M

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-22 21:47

Det är rätt smart. Beundrarna må vara dumma nog att stjäla skyltarna, men att göra ett bilinbrott vågar dom knappast.

1
Bevaka tråden