Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saker som bör totalförbjudas

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-02-18 15:41
  • Datakörkortet. Man ska ta mig %&/& inte behöva ha körkort för att använda en persondator!

• Windows XP. Man ska ta mig &%&% inte behöva bombarderas med reklam för Passport.

• Mac-hatare. Bör förvisas till Yttre Mongoliet.

[ 18 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

strök lite i det ovårdade språket. //Daniel

[ 18 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: - Daniel Eriksson - ]

Det här var nog ett av de minst intelligenta inläggen under 99mac´s livstid... dåligt användade av språket... dålig argumentation.... dåligt i allmänhet...

Jag vet inte jag, mondo är uppenbarligen irriterad över något som har hänt. Dela gärna med dig.

Jag hatar också datakörkortet - i dagens tappning vill säga.

Windows XP hatar jag däremot inte. Dock är det inget jag självmant vill använda.

Mac-hatare har jag svårt för.

Jag funderade på att svara igår efter inlägget skrivits, men jag kunde helt enkelt inte komma på några motargument när inga argument över huvud taget används.

GB Glass suger! Jaha..?

/ [V]

Datakörkortet. Man ska ta mig %&/& inte behöva ha körkort för att använda en persondator!

Tycker inte jag, skulle gärna slippa alla kompletta idioter som knappt kan sätta på sin dator. Har mött allt för många sådana människor..

Windows XP. Man ska ta mig &%&% inte behöva bombarderas med reklam för Passport.

Föredrar att inte använda Windows heller, reklam vill jag helst slippa för övrigt också.

Mac-hatare. Bör förvisas till Yttre Mongoliet.

Alla har väl rätt till en åsikt?
Dock får gärna människorna med "Hata Mac-åsikten" hålla sig borta från mig

1
Bevaka tråden