Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Bra! Apple har all rätt i världen att stoppa det. Jag avskyr Computer Sweden förresten. En mer Mac-fientlig tidning får man leta länge efter. De missade dessutom nyheten om det nya samarbetet mellan Apple, Sun och Ericsson.
[ 18 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]
Jag förstår inte varför man skulle välja OS X som tema, jag har dumpat det med hjälp av duality, och till XP finns det hur många fristående snygga, rena teman som helst.
Jag vet inte riktigt varför Apple lägger energi på sådant. Det skapar inte good will.
Jag tycker inte att det är lika rent som "riktiga" Mac OS, och jag tycker definitivt inte att XP skall kunna se ut som Mac OS X - XP skall vara fult, så att XP-användarna blir sotis på vårt fina system och kanske börjar fundera på att byta
Tro mig, XP suger fortfarande lika mycket. Men nuförtiden när jag vill döda min burk för den inte funkar så behärskar jag mig när jag ser det lysande blå applet uppe i hörnet, och på så sätt sparar en massa pengar till min arbetsgivare
Skapades ursprungligen av: MigueI: Apple skulle inte ha tillåtit Windows, när det begav sig.
Var det inte RankXerox, som var i positionen att inte tillåta Mac OS till att börja med? Den här typen av förbud är bara löjliga och ingen vinner på dem.