Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheter från Leopard; Intro!

Tråden skapades och har fått 100 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag diggar nya Docken. Och om Stacks fungerar så bra som programöppnare som de säger vore det lysande. Jag diggar Quicksilver, men det är överarbetat för mig eftersom jag bara öppnar program och inte juxar med allt annat Quicksilver klarar av.

Tycker också att nya Docken verkar betydligt trevligare än sina föregångare.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-11 19:51

Nu, dags för Spaces

• Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-11 19:55

Snyggaste detaljen i spaces... helt klart att fler-skärms-uppsättningen "följer med" och syns när man skiftar space.

/McWolfe

Mmmm, vill ha Leopard, nu...

• Medlem
  • Malmö
  • 2007-10-11 21:27

Hoppas att spaces stöder att man vill ha extern skärm som EN space... det är vad jag tycker saknas i en del sådana lösningar.

VirtueDesktop (som väl skulle lägga ner sin version i och med Leopard) har fixat så att man kan ha en applikation på alla desktops. Perfekt för virtuell Windows exempelvis... Då har du Windows i fullskärm på extern monitor, alltid redo, medan resterande applikationer kan skifta desktops. På jobbet kan det kanske istället vara bra att ha mail-programmet på egen desktop.

Löser de detta (kanske inte iförsta versionen, men i kommande - som jag har förstått det, finns inte denna funktionalitet) så kommer jag med största sannolikhet även att köpa en andra skärm till min pärla.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-12 18:53

Time Machine

Tillägg: Mycket bra artikel!

Senast redigerat 2007-10-12 19:03
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-10-12 19:53

Det börjar bli lite tråkigt med alla dessa artiklar, när kommer the real thing? :frustrated:

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-15 18:04

Appleinsider om Mail 3.0

Tillägg: Apple Data Detectors. Ingen nyhet att den funktionen skulle komma tillbaka men f*n vad sweet det är.
Kanske äntligen folk lär sig att spara adresser i Adressboken istället för att bara ha de i Mail's minne.

Senast redigerat 2007-10-15 18:21

Me like!

Bevaka tråden