Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wow! Ny Sony mp3... vilken nyhet?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-08-29 16:37

Skrattade till lite när jag såg artikeln i aftonbladet:

"Sony släpper nu en helt ny mp3-serie som ansluts direkt till datorns usb-port. Ingen programvara och inga sladdar behövs.
De nya sladdfria mp3-spelarna från Sony är förvillande lika usb-minnen. Och de kopplas in på samma enkla sätt – inget mer letande i sladdhögen efter rätt sladd behövs. Istället stoppar du spelaren direkt in i usb-kontakten."

Ehh... den första Ipod Shufflen gjorde väl det där för ca 3 år sedan?

http://www.aftonbladet.se/pryl/ljud/article642504.ab

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-08-29 19:52

Duh... Det finns tillfällen då man skulle vilja skicka mail till artikelförfattarna, alt. lämna kommentarer (som bättre tidningar vågar göra). Det här var ett sånt tillfälle. Jisses...

hahaha! Vissa är väl ändå lite för mycket efter i utvecklingen? :S

Herre Jösses

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-06 15:49

haha.. katastrof.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-06 16:44

dock kan du inte bara kasta in musik i en shuffle. Kräver ju itunes!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-06 17:19

Tex Iriver har ju haft några modeller före ipod, som varken kräver kabel eller program

Min gamla JensofSweden MP-130 som jag har för mig att jag köpte för sisådär 5-6år sedan har denna eminenta funktion och den har inget lock som man kan tappa bort utan man fällde helt enkelt ut usbporten efter att ha skjutit undan en lucka och den kunde också spela in från radion.

http://www.jensofsweden.com/product.aspx?sub=specification&section=portable&product=mp130

Jag gjorden en operation på den härom året för att byta ut batteriet och numera har den cirka 40 timmars speltid på mp3.

1
Bevaka tråden