Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med iPhone (Youtube och ÅÄÖ)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihopa!

Jag undrar över tre saker:

1. Kan man få Youtube att fungera via macen (har bara hittat en win-guide), och hur gör man?
Jag har filerna från den svenska SuperSIM-guiden men inte vad man ska göra med dom.

2. Jag vill gärna installera jalis tangentbordshack, men jag har en PPC vilket gör att iFuntastic inte fungerar. Har försökt att köra jailbreak med iActivator men jag får bara upp "No such file or directory när jag skriver "cd System/Library/Frameworks/UIKit.framework/" i iPHUC. Någon som har tips angående detta?

3. En liten tanke som jag inte vet om det är genomförbart: Ett mycket smidigt sätt att skriva in å,ä,ö tycker jag skulle vara om 2st "O" och 2st resp 3st "A" skulle omvandlas till "Ö, "Å" resp "Ä" av rättstavningskontrollen! Kanske något att bita i för någon kunnig person.

Svar på fråga 2:
Iom att iFuntastic kommit i version 3 så funkar det även med PPC-macar.

iFuntastic 3

Tack så mycket för tipset!

Då återstår Youtube

Någon som vill beskriva hur man gör för att få Youtube att fungera?

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-09-05 20:47
Ursprungligen av LordNelson:

Någon som vill beskriva hur man gör för att få Youtube att fungera?

Beskriva kan jag göra men tyvärr vill jag inte hosta filerna du måste ha..
Har jag tid i morgon så blir det en guide

Tack

Tack Buckner, det skulle jag uppskatta! Filerna går ju redan att hitta på nätet, kruxet är att veta vad man ska göra med dom..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-09 17:29

Hur får jag igång Youtube med en redan upplåst och aktiverad iPhone?

Tack på förhand!

• Medlem
  • Lund
  • 2007-09-05 15:32

Ang. åäö, kolla även in www.buck.se

Ursprungligen av LordNelson:

1. Kan man få Youtube att fungera via macen (har bara hittat en win-guide), och hur gör man?

Har du en länk dit? Jag har prövat alla metoder jag har hittat för windows, inget har fungerat på min redan aktiverade (med lockdownfilen) och jailbreakade telefon.

1
Bevaka tråden