Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag har letat och letat, men inte hittat någon info när iPhone kommer till sverige, jag tycker det känns som om det kommer dröja åtminstone till jul allafall, vad tror eller vet ni ?
Visst brukar det vara officiell information, men nu har han inte uttalat sig alls om några specifika länder alls, så det finns ingen sådan information. Och tråden handlar om Sverige specifikt.
Det lär nog dröja ett tag, det är ju bara tre stora europeiska länder som är först ut i Europa. Kanske får vi veta mer på Apple Expo, Paris, men jag är tveksam till att de avslöjar det i förväg. Kolla dom här diskussionerna för lite mer om detta:
Jag sa inte att något var nämnt om specifika länder heller. Denna "hopefully by the fourth calender quarter this year" ändrades sedan till stora-länder only.
Jag blir verkligen förvånad om iPhone anländer till Sverige i höst/vinter detta år, det känns inte riktigt realistiskt med tanke på hur oklart läget är och med tanke på att Telenor, som ju är favoriten hittils, säger att man inte riktigt kommit fram till några avtal eller exakta tidpunkter än.
Jag sa inte att något var nämnt om specifika länder heller. Denna "hopefully by the fourth calender quarter this year" ändrades sedan till stora-länder only.
Det finns inte ett enda officellt ord sagt om vilka länder i Europa som får telefonen och när mer än av vad som sas på MWSF i januari. Apple har inte sagt ett ord om "stora länder". Allt är än så länge rykten.
Det finns inte ett enda officellt ord sagt om vilka länder i Europa som får telefonen och när mer än av vad som sas på MWSF i januari. Apple har inte sagt ett ord om "stora länder". Allt är än så länge rykten.
We are on track to begin selling the iPhone in Europe during the fourth calendar quarter of this year starting with a few major countries and expanding the number of countries throughout 2008.
Fjärde kalendariska kvartalet betyder inte september.