• Medlem
  • Nacka
  • 2007-09-02 21:51

Hejsan! Har precis införskaffat mig i en macbook! Min första faktist är mycket nöjd redan nu efter 24 timmars flitigt användande. Ska aldrig mer hålla på med något så jävligt som windows!
Har inte stött på några problem alls förutom ett! Är lite osäker på om det här är rätt rum men det visar sig väll Försökte även att söka i forumet utan några resultat.
Har sen ca 4 månader tillbaka vart en mycket nöjd ägare av en Samsung YP-Z5F mp3-spelare. När jag köpte den hade jag inte en tanke på att köpa en mac, eller ens kolla upp om den funkade. Huvudsaken var bara att det funkade i linux, vilket den gör efter lite fulhack! Men booken hittar den inte alls. Det står på spelaren att den är ansluten men i datorn händer det inte m
Finns det nån form av hemkodad drivrutin eller liknande man kan få tag på? På Samsungs hemsida finns inte mycket att hämta. Tänkte fråga här först men om det skiter sig så blir det nog att kasta iväg ett mail till samsung, eller helt enkelt köpa en ny ipod! (Gamla dog totalt och så fyndade jag samsungen billigt, annars hade det nog blivit en ny ipod )

MVH

Emil