Mina ögon! it burns, it burns!
Seriöst, sidan innehåller säkert bra innehåll, eller länkar i alla fall till mycket material.
Men snälla, se över designen, för som det är nu är det bara direkt löjeväckande. Reklam precis överallt med för den delen. Undra även vad Apple skulle tycka om de grafiska element ni kopierat rakt av. Läs på lite om hur man informerar användare om var de är på sidan, som ni har det nu är det bara ologiskt dessutom.
Känner ni till W3C? Har ni testat att validera sidan? (om man nu kollar lite under huven alltså)
Att se över alla stavfel och särskrivningar vore kanske bra med? Låter det som ett ord ska det skrivas som ett ord...
Jag förväntar mig inte att detta kommer att bemötas alls. Bara tråkigt att se hyfsat innehåll som blir paketerat på det här viset.
Jag får enorma flashbacks till 90-talets "portaler" som bara presenterade tonvis med annonser samt länkade till andra sidors nyheter
Sammanfattning:
Ta bort reklamen, eller dra för jösse namn ned på det i alla fall, ni är värre än Aftonbladet!
Gör om sidan från grunden, ge den ett utseende som får mig att vilja stanna kvar. Se till att det blir mer användarvänligt