Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Keynoten är 1 timme längre...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar vad det kan innebära för lanseringen av produkter eftersom keynoten har blivit flyttad fram en dag och att den har blivit förlängd med en timme. Den är numera 2,5 timmar, inte fy skam...

Längre har den aldrig varit.

Ska vi våga hoppas på något storslaget, eller en massa storslagna grejer... ?

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2001-12-12 23:51

Ja, visst får man stora förväntningar. Det kommer att bli en lång och spännande väntan. Jag tror att många nyskapande produkter kommer att lanseras.

Själv hoppas jag bland annat på en ny "typ iCube" med massor av minne, cd- och dvd-brännare mm. Jag tycker att kuben var (är) så väldigt snygg. Tyvärr kunde den inte det jag behövde.

Jag antar att det är fler än jag som tycker att Steve Jobs keynotes är första klassens underhållning! Mannen är ju född att stå på scenen och berätta om produkter, det syns att han myser som en liten nalle när han står där och spöar pc datorer i photoshop

Ju längre keynote desto bättre.
Hail to the king!

Saxat från Macpressen:
"Det här ska bli den mest intressanta Mac-mässan någonsin!"
- Steve Jobs

Har redan ståpäls, nu kommer det grejjer, tro mig

Damn.. man skulle dragit dit(MWSF) istället för Expon i Paris.

Citat:

Skapades ursprungligen av: Fredrik Sigbjörn:

Jadu, är huvet dumt får kroppen lida... eller nåt liknande ordspråk

Jaha, då börjar förväntningarna byggas upp igen då, känner vi igen det här?

Fast det är lite krångligare att bila till San Fransisco...

En sak som jag tänkt på är att Apples skärmar borde få sig en uppdaterad design. De är ju ganska breda kanter på dom, en mera slimmad skärm borde vara rätt attraktivt.

Hmm...visst är alla medvetna om att det är den 7:e som det kommer gå av stapeln. Klockan 18:00.
Hur går det med lokal iBib? Och lina?

Citat:

Hur går det med lokal iBib? Och lina?

Jag håller på att kolla på lite olika alternativ, i morgon så kan jag ge lite mer besked.

1
Bevaka tråden