- draags
- Medlem ●
hmm är jag fel ute? kan det inte lika mycket vara leopard? eller är där redan satt ett datum?
Men varför skulle det vara speciellt för Europa? Ett event i London typer på något med UK/Europakoppling, som t.ex. filmer på iTunes Store eller, troligast, iPhone-lansering för UK/Europa.
iPhone presenteras på tisdag men levereras inte förrän i november och det är *inte* 3G, om vi får tro Think Secret:
Apple will unveil its plans for the iPhone in the United Kingdom at a London media event next Tuesday, but the device will not be available to consumers until the first half of November, according to fresh information passed along by Think Secret sources. The Euro-spec iPhone will not be equipped with 3G network support, as some have speculated.
The exact iPhone UK launch date will likely land during the week of November 12, although sources have said there is a possibility the iPhone will be in stores the previous week. As previously reported, O2 will be the exclusive official carrier of the iPhone in the UK.
Apple is expected to host a similar media event in France the following week, around September 24, to usher in the iPhone's arrival in that country. The news will come ahead of Apple Expo, which kicks off September 25 in Paris. France Telecom's Orange unit will be the exclusive provider of the iPhone in France, and phones are expected to arrive in the hands of French consumers around November 29.
Och om 3G:
European consumers are expected to be less forgiving of the iPhone's EDGE data support, as the much faster 3G network standard is widely deployed in the region. Development of a 3G-equipped iPhone continues, however, and sources say Apple could start shipping such a model as early as February 2008, much to the chagrin of early iPhone adopters in Europe.
Men folk, varför krånglas det alltid till på alla macforum. Alla vill vara lite mystiska och säga: "Men kan det inte vara..." bara för att OM det 1 gång av 100 kommer något helt annat ha rätt.
Klart att det är iPhone det handlar och och klart den kommer till England, Tyskland och Frankrike först.
Apple Store i London håller extra öppet efter presseventet, och är stängt hela dagen innan. http://www.appleinsider.com/articles/07/09/15/apples_london_store_plans_extended_hours_following_event_more.html
Extra öppet efter presseventet.. vad kan det innebära? iPHONES SAMMA DAG! YES!
Det är intressant för det skulle betyda att Think Secret är helt fel ute med påståendet om november som leveransmånad (är förstås fullt möjligt att dom har fel, dom har inte varit lika träffsäkra som tidigare).
måste ju vara iPhone.
sen förstår jag inte detta eviga gissande kring Beatles katalog. vem bryr sig om Beatles katalog läggs ut på iTunes?
Instämmer! Är inte det mer av en "jo, förresten… vi har ju sålt Beatles på itms i en och en halv vecka nu om ni inte sett det…"-nyhet…?
Tror inte att Iphone släpps samma dag, däremot släpps den säkert inom en månad eller så, men jag hoppas jag har fel
Tror inte att Iphone släpps samma dag, däremot släpps den säkert inom en månad eller så, men jag hoppas jag har fel
Syftar du på England eller Sverige nu? Jag tror Sverige dröjer betydligt längre än så.
Syftar du på England eller Sverige nu? Jag tror Sverige dröjer betydligt längre än så.
Menar England.
Uh.. vad ligger det då i dessa femtio styckna svarta lådor?
Det kan som sagt knappast vara ett pressevent för iPod Touch då det ju finns klara levernasdatum för den. Varför ha ett pressevent om något Steve Jobs redan presenterat? Och i England dessutom?
Uh.. vad ligger det då i dessa femtio styckna svarta lådor?
Det kan som sagt knappast vara ett pressevent för iPod Touch då det ju finns klara levernasdatum för den. Varför ha ett pressevent om något Steve Jobs redan presenterat? Och i England dessutom?
Ja jo, 50 telefoner lär dom ju inte sälja slut på 10 minuter..
Kommer det vara någon liverapportering eller något sådant? Vilka tidningar är inbjudna?
Kommer det vara någon liverapportering eller något sådant? Vilka tidningar är inbjudna?
Står i inbjudan i första inlägget att den börjar 10:00 am vilket borde innebära kl 11 svensk tid...är också sugen på lite länkar där man kan följa!
Står i inbjudan i första inlägget att den börjar 10:00 am vilket borde innebära kl 11 svensk tid...är också sugen på lite länkar där man kan följa!
Är jag helt borta, men är inte det en timme bakåt, det borde börja klockan 9?
Är jag helt borta, men är inte det en timme bakåt, det borde börja klockan 9?
De är en timme efter oss, dvs kl 10 där innebär kl 11 här.
De är en timme efter oss, dvs kl 10 där innebär kl 11 här.
Hehe ja det stämmer ju faktist, jag tänkte omvänt bara, vill att det ska börja så fort som möjligt
Imorgon så kommer inte affären som presskonferensen hålls i att öppna förän 4 på eftermiddagen, och dom kommer att ha öppet till 10-11 beroende på hur mycket folk det är?
Personalen ska vara där klockan 2 för att utbildas innan affären öppnar Detta kan inte vaar något annat än iPhones. kan knappt vänta tills imorgon.
Imorgon så kommer inte affären som presskonferensen hålls i att öppna förän 4 på eftermiddagen, och dom kommer att ha öppet till 10-11 beroende på hur mycket folk det är?
Personalen ska vara där klockan 2 för att utbildas innan affären öppnar Detta kan inte vaar något annat än iPhones. kan knappt vänta tills imorgon.
Vilket redan postats en gång i tråden
Hursomhelst måste det nästan betyda att de ska sälja någonting direkt där på plats samma dag, antar jag.
en 16BG iphone vore inte fel förövers:D....