Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

får inte windows mac drivers att fungera

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när jag kör skivan med windows mac drivers som jag brände i bootcamp så kommer det upp en ruta där det står:

Service 'KeyAgent'(KeyAgent) failed to start. Verfy that you have sufficient prililages to start system services.

detta medelande kommer upp precis i slutet när allt är installerat. jag kan då välja att trycka abort retry eller ignore
jag har testat ignore då fortsätterinstallationen klart men när jag startat om vista så fungerar inte drivrutinerna att tex högerklicka eller mata ut skivan med ejektknappen.

någon som kan hjälpa mig??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-16 22:57

umm har för mig att detta är ett Vista x64 problem då de flesta drivrutiner är 32bitars och inte signerade för Vista.

hmm vilket av problemen tänkte du på? jag installerade vista ultimate 64 så det ligger väl nåt i det... tror jag har hittat lösningen på problemet med att vista beter sig skumt vid uppstarten men det där med att jag inte kan installera windows mac drivrutinerna hittar jag inget om...

Ursprungligen av hultanhasek:

hmm vilket av problemen tänkte du på? jag installerade vista ultimate 64 så det ligger väl nåt i det... tror jag har hittat lösningen på problemet med att vista beter sig skumt vid uppstarten men det där med att jag inte kan installera windows mac drivrutinerna hittar jag inget om...

Bootcamp drivare är gjorda för 32-bitars Vista, Vista64 tar, till skillnad från Vista32, bara signerade drivare.

Apple tar troligen inte fram en bootcamp för Vista64 eftersom Vista64 SP1 ändå kommer att innehålla stöd för EFI.

1
Bevaka tråden