Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte välja Podcasts till Nanon

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-09-18 19:07

Har senaste iTunes, senaste Nano och en massa Podcasts. Jag synkroniserar inte manuellt men valda spellistor. Har en spellista för min Nano i iTunes och synkar via den vad jag vill ha för musik i Nanon.

MEN, mina Podcasts hamnar alla i min Nano fast jag har valt vissa som jag har lagt i min Nano spellista. Jag hittar ingenstans där jag kan välja vilka Podcasts som ska hamna i Nonon och inte.

Någon som vet?

Jag har också problem med podcastsyncning med den nya nanon. Väljer jag att synca hela mitt musikbibliotek så förs även alla podcasts med (oavsett om podcastsyncen är aktiverad eller ej), men det går inte att komma åt dem via nanons menysystem. Det enda som indikerar att de förts över är att det lediga utrymmet minskar. Väljer jag att synca utvalda spellistor så hanteras podcastarna som de ska.
Samma resultat även vid en total nollställning av iPoden och test på en annan dator.

Har tyvärr ingen lösning varken på ditt eller mitt problem, och har än så länge inte sett några andra rapporter om dessa problem. Låter dock lite konstigt om de skulle vara isolerade händelser.

1
Bevaka tråden