Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad använder ni mest era Ipods till ?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis beställt en Ipod Classic, har aldrig tidigare ägt någon Ipod.
Kommer nog mest att använda den för att lyssna på musik.

Vad använder ni era Ipods till ?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-09-20 09:28

Har en iPod Video 80GB samt en Photo 60GB.
Använder dem till musik samt som extern HD.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2007-09-20 13:44

jag använder nog mest min mp3-spelare till mp3

  • Medlem
  • Sävsjö
  • 2007-09-20 14:05

Jag använder min (video 30BG) mest till att kolla på film med, väldigt smidig att ta med. Också väldigt smidigt att koppla in i en TV.

Jag använde den också som extern HD innan jag bytte till Mac. Inte lika mycket nu.

Musik, och nu antagligen videopodcast och kanske lite film/tv när jag köpt en 160gb classic. Kommer använda den som backup för mina dokument också
har en mobil som jag använder till podcastlyssnande då jag hämtar hem dem på min bärbara dator och man inte kan synka sin ipod till fler än en dator

mest mp3 hehe

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-24 15:48

musik, ljudböcker och bilder. blir sällan film.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2007-09-24 16:03

Jag har min för att impa på kompisar.
Särskilt CoverFlow gör intryck.

  • Oregistrerad
  • 2007-09-24 16:24

Jag använder min iPod 15 gb nästan uteslutande som jukebox till stereon i vardagsrummet. Den har fungerat perfekt i flera år. Att jag inte använder speciellt mycket mobilt kan nog bero på att jag är 50+.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2007-09-24 19:18

Lyssnar på musik 8 timmar om dagen på jobbet. vilket onekligen gör det ibland långtråkiga jobbet roligare

Har tittat på kanske 5-6 timmar film sammanlagt på den. Använder den dessutom istället för skivor eller radio på bilstereon, då tillsammans med en iTrip.

Använder min 80GB 5G:are till musik, säj till en 90%, sen 5% video och resten bilder och spel... det är ju ändå en mp3a i första hand...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-26 17:29

musik för det mesta, prenumenerar även på några podcast och så nlir det några böcker då och då, och spel på bussen till och från skolan, sen andvänder jag kalendern på den och så har ja ett script så att den lägger in mina olästa mail på den på morgonen under anteckningar så ja kan läsa dom på bussen. Mn kan ha den till mycket:P

mest musik sen kan det väll bli ett å¨annat avsnitt av svensson svensson när man har tråkigt (ipod classic silver 80gb)

Ursprungligen av svanis-:

mest musik sen kan det väll bli ett å¨annat avsnitt av svensson svensson när man har tråkigt (ipod classic silver 80gb)

Hur går du tilll väga för att lägga in avsnitt av Svensson Svensson ?

elisabeth.jo först laddar jag ju hem alla filmer/avsnitt jag vill ha sen använder jag videora ipod converter så får jag filmerna i perfekt storlek å rätt format å allt sen slänger jag bara in dom i ipoden genom itunes vill du ha converterprogrammet kan du skriva ett pm eller msna mig på mp_deedyy@hotmail.com

1
Bevaka tråden