Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

KÖPES - MWSF Keynotes på DVD ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Egentligen borde Apple sälja varje års keynote på AppleStore - vad vore ett vettigt pris - kanske 225 kronor skulle jag nog betala utan att blinka... undrar om dom aldrig har tänkt tanken ens... alla bäckar små och samlarvärdet ska vi bara inte tala om...

OM Bjers läser så vet han nu hur vi kan påverka de som klamrar sig fast och undviker switchertanken.

Så jag frågar öppet - vad skulle du betala för en egen DVD med bra kvallite från just senaste MWSF ?

Kan någon med rättigheter att göra omröstningar konstruera en fråga om och hur mycke man skulle vara berädd att betala ???

Olle

[ 09 Januari 2003, 15:57: Meddelandet ändrat av: [email protected] ]

Citat:

quote:Så jag frågar öppet - vad skulle du betala för en egen DVD med bra kvallite från just senaste MWSF ?

Vill du döda mig långsamt eller?

Jag höll ju på att bryta ihop när jag såg vad Jobs plockade fram i slutet
Var helt oförberedd på det ju. Han måste varna mig innan sånt händer. Visserligen sa han att vi skulle göra något, men jag uppfattade inte vad.

Klart jag vill betala för att få Keynote´s på DVD. Så jag kan se vad som kom vilket år. Hur de presenterades mm. Det är ju det bästa jag vet. Skulle ju se dem en gång per dag kankse

[ 18 Januari 2003, 19:02: Meddelandet ändrat av: Christoffer Larsson ]

Litet förtydligande - jag säljer inga DVD-kopior av MWSF men tycker att det kan vara en lönsam affär för Apple, speciellt med tanke på att många av oss ser detta minst 2-3 gånger och inte skulle kunna motstå att spela upp den för folk med PC... en sådan chans vore dumt att inte ta. Har ju smålänska rötter så om jag bestämde något hos Apple så skulle jag ta den chansen till att mac-kollektivet sprider budskapet.

Olle

Själv skulle jag vilja se en samlarbox med alla Keynotes som har gjorts. Den skulle jag kunna betala en duktig slant för.

Min flickvän skulle antagligen döda mig om jag köpte en sådan, men det är smällar man får ta...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-09 16:14

Tja, Steve Jobs har ju alltid samma gamla kläder under showerna, så det kan hända att Apple planerar att ge ut ett hopklipp med "Best of Steve Jobs".

Säga vad man vill om Jobs men har när nog Monty Phyton status och tål att ses flera gånger, ide´n skulle aldrig funka för Microsoft och Bill Gates... knappast upphetsande och det är lätt att förstå Gates avundjuka om hur han ser på Jobs karismatiska framträdanden.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: [email protected]:
Egentligen borde Apple sälja varje års keynote

Handla 97-99 här.

1
Bevaka tråden