Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Zen of Mac

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Stötte på det här blogginlägget av en slump. Intressant läsning... eller lyssning om man klickar listen.

Zen of Mac

verkligen intressant. och jävligt sant...hade samma "problem" när jag bytte från windows för några månader sen, skulle direkt börja med att hålla på och fixa med mappar o grejer precis som man gör på windows. Men allt detta var ju redan i ordning, precis som jag ville ha det. Det blev ett litet tomrum eller vad man ska kalla det eftersom man inte kunde göra så mycket inställningar och den var ju så magisk att sitta vid, och det funkar verkligen probemfritt också, man behöver inte tänka utan det funkar bara, fullständigt magiskt jag är fast förevigt!

Jo det bästa i det långa loppet är nog att försöka lära om en aning istället för att jobba mot strömmen så att säga.

Det där tomrummet som du nämner var bra beskrivet. Det kan jag känna själv ibland när man får ett nytt Apple-program att testa. Vid en första anblick tycker man det inte finns något att klicka på. När man blivit varm i kläderna märker man att precis det man behöver är det som är inkluderat. En fin balansgång givetvis mellan sparsamhet och nerklottrat gränssnitt.

sant sant...menyraden tar alltid ett tag innan man kommer på, jo bara att lära om annars gräver man bara ner sig och blir förbannad

1
Bevaka tråden