Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Strömdosa för xbase09

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min strömdosa till min xbase09 har försvunnit.

På uttaget står det 12v 1a.

Tycker inte att det borde vara konstigare än att man skaffar en sån dosa. Men Jomox dossan är sjukt stor och ser fett bizar ut, så jag undrar om den är någe special eller om man kan köpa dosor som funkar lika bra med xbase09?

(AC/AC hitta jag på hemsidan att den är också).

på mina kör jag AC 9V 0.85A och funkar strålande
\\ dom drar ¹lite ampere så det e det viktiga -- bränn inte adaptern -- en 500mA steks men funkar ozå en stund!!

Jag hitta den igen. : )
Kanske ska skaffa ny dosa iaf dock. Den är ju oförskämt otympllig. tar ju upp typ tre hål hur man än sätter den.

Hur trivs du med jomoxX2 f.ö? Blir lite pepp själv.

man ska inte ha ¹ eller ³
- binaural²
- lagom dunder!!
- har pajjat dom då jag drar för hårt i kranarna .. går inte att köra live med längre då pottarna studdsar ock glitchar .. men hemma i kuvös e det lite finlir & rena, fina fisken!
ingen kommer upp på säljlistan iaf! (har standard varianterna ff -- ikke SE)

:]

ang strömlimpa .. NEJ
- DU gör så här .. går in på COOP och köper en ellimpa med 90°hål + dom har distanser mellan håljax så även stora adaptrar funkar fint!!

\\ kan köpa upp några 6xjax 250v 90° och skicka över annars om du vill ?

-- nerdinfo: ODL-BKX6A 16A\250V~ när jag kollar på den
- annan favvo e ju fulströmbrytaren .. från APC med strömspikskydd [min har bara 10A max innan vippsäkringen pluppar ut]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

haha .. eller driva nåt vetta fan -- all enegi går ju åt för att växa .. och det e vellan den man tappar av och hör ;D

kram på dig va ett jäkla tag sedan man såg herrn ju!!

\\ sorry tänkte på õjud från grönsaker -- battdrift e nåt annat ja .. har hört om det men kan inget! ↑

från 90°'ax till limpa

Senast redigerat 2007-09-22 15:01

Man ska tydligen kunna göra batterier med hjälp av potatis och någon metalbit. Frågan är om man kan få nog med ström att driva något. Kanske ett gameboy eller jätteliten casio

...\\eliteedit

1
Bevaka tråden