Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Future Retro Mobius??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-09-26 12:35

Någon som har en och kan berätta hur den är att använda? Är den värd 5000:- ?? Det är trots allt rätt mycket pengar för en sak som inte alstrar några egna ljud. Jag har först och främst tänkt använda den tillsammans med en AS red square och spectral audio neptune 2.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-09-26 12:44

Jag kan bara bidra med en liten demonstrationsfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=rqt3WQW9_xU

  • Medlem
  • 2007-09-26 13:42

Sjysst! Ska kika på den när jag kommer hem ikväll. Youtube är spärrat i jobbets brandvägg :|

Jag har den och tycker den är värd 5 000 SEK. Väldigt lättjobbad och rolig att pilla på.
Vill man enkelt sätta ihop acidhookar etc så är den fantastisk. Vill man göra nåt annat än
sextondelsprylar är den nog inget att ha.

Jag sålde en Futureretro Revolution för 5 000 SEK idag. Det är ungefär samma sequencer fast då får man även en 303klon på köpet. Kolla om du kan hitta en sån beggad.

  • Medlem
  • 2007-09-26 16:25

Det är precis sådant som jag är ute efter och dessutom har jag funderat på att i en inte alltför avlägsen framtid sälja min red square och skaffa någon form av fullt modulärt system och då borde en mobius komma ännu bättre till pass.

Har du en mobius nu? Om så är fallet varför behöll du inte din revolution istället? Om så inte är fallet, glöm det

Ursprungligen av outshape:

Jag har den och tycker den är värd 5 000 SEK. Väldigt lättjobbad och rolig att pilla på.
Vill man enkelt sätta ihop acidhookar etc så är den fantastisk. Vill man göra nåt annat än
sextondelsprylar är den nog inget att ha.

Jag sålde en Futureretro Revolution för 5 000 SEK idag. Det är ungefär samma sequencer fast då får man även en 303klon på köpet. Kolla om du kan hitta en sån beggad.

1
Bevaka tråden