Yep, nu är det definitivt. Jag har sneglat på mac länge och köpte en gammal iMac G3 för snart 2 år sedan. Tycke Panther var suveränt redan då, men sedan blev det snålhet och annat som gjorde att jag faktiskt aldrig kom till skott. Nu dock .. sedan två timmar tillbaka kommer jag aldrig att blicka in i skuggorna igen utanför arbetstid (där jag blivit vistafierad).
Dax att ge sig till att plocka in allt man behöver, en bra FTP klient, ett bra officeprog (men jag tror det blir iwork jag om det klarar kompatibilitets testerna med det där avskyvärda formatet som alla envisas med att använda) och framförallt - ett bra brännarprogg? Det enda jag kan tänka mig att jag kommer att sakna ifrån den mörka sidan är Nero, som tar allt och är barnsligt enkelt, har ni tips på något?
Och ... finns det ngn bra sida med lite små enkla gratisspel till 5-åringen? Jag roade mig med att koda en del sådana på den där andra plattformen men jag har inte kommit längre än till kapitel 3 i Hillegass bibel så det dröjer nog innan jag hanterar multimedia i cocoa
Väl mött under äppelträdet