Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor och svar om applikationer o.dyl!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, Är nybliven medlem på 99.se

Tänkte så här;
att man kan fråga om vissa app och sådant i den här tråden och så får vem som helst svara vad de vet.

Mina frågor och tankar:

1Bt'n, det är synd att man inte kan skicka låtar och bilder till varandra vi bt! kommer detta att fixas, är det möjligt via app eller så?

2 Kartan, är den internet basserad eller är det bara sök och vägbeskrivning som är det? finns google earth inbyggt?

3 Kan man ta bort låtar direkt i iPod'en? det tycker jag borde funka iaf.

4 Appen SwapTunes tillåter att man kan synka från 2 biblotek, ända nakdelen är att de inte hamnar i samma spellista. går det att fixa?
Borde man inte kunna lägga in låtarna som är synkade från annan dator i sin egen på något sätt?

5 är det möjligt att ta bort anySim applikationen när telefonen väl är upplåst?

6 vad gör applikationen; installer mer exakt?

7 Hittade en länk i forumet om tillbehör men hittar den inte igen, någon som har en bra sida med fodral eller skydd för skärm etc.

Vore trevligt om folk ville svara och kanske själva ställa frågor!
Jag kommer säkerligen på någon mer om någon dag iaf

Mvh
AxL

nån som vill svara ?

Häpp, det känns lite konstigt att så många är inne som jag vet kan svara på de här frågorna lätt och snabbt .. att ni inte kan avvara en minut.. ^^

Spamma inte! Om ingen vill svara så är väl ingen intresserad.

Ursprungligen av wunderbaren:

Spamma inte! Om ingen vill svara så är väl ingen intresserad.

Nu behöver vi inte vara så otrevliga mot en ny medlem... Men om trådskaparen bara lämnat tråden i fred hade den hamnat bland "obesvarade trådar" och svar hade säkert kommit snabbare!

Mina frågor och tankar:

1 Jag har inte hört att det finns någon app som gör att man kan skicka filer via BT. Vad Apple tänker göra i framtiden kan man ju heller inte säga något om...

2 Är inte Google Earth också internetbaserad?

3 Det kan man väl inte på en vanlig iPod men är inte 100

Hinner inte svara mer nu men du hittar säkert flera av svaren om du söker här på sidan.

1
Bevaka tråden