Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Död pixel på helt ny DSLR skärm.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis inhandlat en pentax k10d men har sett att det finns en död pixel på skärmen, är ju inte så mycket att gråta över men känns ändå lite tråkigt. Vad hade ni gjort åt det?

Dagens i lands problem:'(
Förutom den döda pixeln är jag grymt nöjd med kameran än så länge.

• Avstängd
  • Överallt
  • 2007-09-28 18:52

Jag hade sagt attans och sen gått ut och knäppt en massa fina bilder.

Så har varit ute och testat Kameran lite till är så sjukt nöjd med den. Men har även sett en till död pixel så nu har jag två st. Spelar ju ingen större roll, stör ju bara pga av att man vill att den ska vara 100% fräch nu som nyinköpt.

Här är 2st test bilder om någon är intresserad
http://www.flickr.com/photos/13574764@N07/?saved=1

• Medlem
  • Linköping
  • 2007-09-28 21:50

Ta kontakt med återförsäljaren alternativt Pentax och hör vad de säger. Har du tur byter de ut den.

Okej ska testa lite till idag. Stör det mig för mkt häver jag köpet och betställer en ny. Själva grejen är att jag köpte kameran i en fotobutik. De sa inget när jag köpte den men när jag kom hem märkte jag att kameran redan var andvänd troligen ett butiks ex. Tycker det är dåligt för när jag har köpt andra butik ex har jag alltid fått produkten nersatt eller fått med något extra. De skulle iaf ha sagt det så man vet det direkt.

1
Bevaka tråden