Tillsammans i min nybyggda stuga sitter jag här med den fräckaste, och mest underbaraste prylen som någonsin har tillverkats på denna jord; nämligen enIphone. Jag älskar den mer än annat (nåja...) och då har jag icke haft den i min egna ego mer än 24 timmar. Du och jag, Iphone. Bara du och jag småviskar jag till mig själv då och då. Den är elegant och den känns fruktansvärt fräsch, nästan för fräsch för att vara en produkt för den nuvarande tidsepoken. Detta är liksom framtiden. Den har överstigit alla förväntningar som jag hade innan jag valde att köpa den i USA. Men.. poff kan det plötsligt säga och så sitter jag där med en icke-fungerande Iphone i några månader (?). Hela framtiden är förstörd!
Har ni också tänkt på följande scenario som mycket väl kan komma att inträffa vilken Iphoneägare som helst? Det lyckliga för stunden kan mycket snabbt bytas ut mot sorg, ilska och förtvivlan genom att man "råka" trycka på Uppdatera då man egentligen skulle föra över låtarna till sin Iphone. PANG. Allt är borta. Du har 1.1.1 på din Iphone och du bara skriker; NEEEEEEEEEJ!
Det som jag har gjort för att förhindra detta är att kryssat ut rutan som gör att Itunes inte längre letar efter nya uppdateringar, utan detta måste jag göra manuellt (eller hur?). Vad mer kan JAG göra? Vad mer kan jag göra som förhindrar detta dilemma att hända mig? Jag vill nämligen inte att denna glädje som innehar just nu, skall bytas ut mot den ilska som Wunderbauren på forumet har. Det får inte hända. Aldrig.