Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes / Swaptunes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan alla sökna mac-nördar ^^

Nej men imorse när jag vaknade så märkte jag att min iPhone blivit lite konstig..
eller inte själva telefonen men iPod delen, Jag har lagt till applikationen Swaptunes så att jag kunde synca från två bibliotek.

I morse då när jag starta iPoden och tänkte lyssna på musik så märkte jag att det inte gick att spela upp låtarna..

Jag bytte bibliotek men det var samma låtar i listan, fast nu gick de att spela upp..
byter tillbaka.. samma låtar men inte möjliga att spela upp..

Jag startar om telefonen och sådär men det funkar ändå inte!

Jag väljer delen som inte går att spela upp, synkar med min dator så att alla låtarna där "försvinner" så att det blir tomt, jag la in 2 filmer och de går att spela upp!

Men jag har 2.5 gb Övrigt då ( de andra låtarna) men det är bara 147 stycken.. och om de tog upp 2.5 gb så är de i genomsnitt 17 mb.. och det stämmer nog inte..

De där 2.5 gb utrymmet /övrigt) ska vara mina 460 låtar som va inne.. men när jag "tog bort" de så försvan bara "minnet" som de 147 låtarna tog upp..

Jag vet inte hur jag ska göra.. Någon idé?

Min tanke är att ajg ska ta bort alla musik och videos och sånt och sen instalera om swaptunes..

Men hur tar jag bort låtarna och så? :S

Mvh AxL

Tog bort de andra låtarna som jag la in från en väns dator..
men det är fortfarande 2.5 gb som är övrigt..

instalerade om swaptunes och la in egen musik..

musiken syns och filmerna med men fortfarande 2.5 övrigt.. ingen aning om vad det är :S

Mvh AxL

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-10-01 03:52

Det hände mig igår... Jag startade Itunes med swaptunes på och då kunde jag ta fram min
"osynlig" musik.
Lycka till!

JO det är det den är tillför.. men mitt fuckade sig..

alltså jag har 2.5 gb som inte är någonting.. vet inte om jag uttryckte mig så tydligt..

Mvh AxL

öhm tror jag har löst mitt problem.. en del ärr smarta. jag var det itne förut men nu plinga det till..
det är ju mina extra app program som tar platsen?! så skratta åt mig lite

ps. radera denn tråd vetja..

MVH AXL

  • Medlem
  • 2007-10-07 19:59

tar dina extra program verkligen upp 2.5gb?! Varje program brukar juh ligga på några kb.

ingen aning... ska testa ta bort ett nu.. men Anysim kanske tar fet plats.. kan jag ta bort den appen?

Mvh Axl

kan även medela att det nte är 2.5 gb längre.. endast 1.81.. dock ändras inte siffran när jag tar bort små applicationer..

1
Bevaka tråden