Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att importera bilderna från iPhone till iPhoto

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske gör jag något grundläggande fel, men jag vet inte hur jag får in bilderna jag tagit med iPhonen in i iPhoto. När jag stoppar in min Ericsson telefon då ploppar ju frågan om jag vill importera bilderna till iPhoto upp med en gång. Men inte när jag kopplar in min iPhone. När jag kryssar i rutan om synkning med bilder i iTunes exporterar iPhoto 3000 bilder till iPhonen. Vilket jag inte vill. Men hittar inget alternativ om att importera till iPhoto från iPhone.
Som sagt -säkert enkelt fel jag gör, men just nu känns det frustrerande.:confused: Behöver få in lite grejer på Blocket och vill slippa blåtanda över bilder från iPhone till Ericsson för att därifrån importera till iPhoto. Tjing.:)

Öppna iPhoto när du har iPhone inkopplad. Då kommer du frå en fråga om ifall du vill importera bilderna, eller liknande.

Nej, det kommer inte upp någon fråga eller annan dialogruta. Och i menyerna hittar jag bara exportera inte importera.

Lucky you. Inte för mig.

Vad har du för iPhone/iPhoto?

Ursprungligen av ztaafen:

Vad har du för iPhone/iPhoto?

Ingen alls för tillfället då hela telefonen låst sig efter att jag var korkad nog att uppdatera mjukvaran. Trodde i min enfald att den bara skulle döda hackningar av telefonfunktionen, vilken jag inte hackat. Använde bara som iPod och kalender etc.

• Medlem
  • Täby
  • 2007-10-02 22:44

Öppna iPhoto och koppla sedan in iPhone... fungerar för mig iaf

1
Bevaka tråden