Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka iPhone med Microsoft Outlook?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
Har en fråga angående Microsoft Outlook, går det att synka med sin Iphone via Itunes? Har läst någonstans om de har jag för mig, men är inte säker.. Är de någon som vet?

Tack.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2007-10-01 22:46

Ja det går utmärkt att göra det jag har själv gjort det så..

Och de gjorde du via Itunes eller?

Ja. Installera Itunes, plugga in din Iphone och du kommer att få göra några val. Bland annat frågar Itunes om du vill synka dina kontakter mot Outlook, dina bokmärken med Explorer etc.

/c

  • Medlem
  • 2007-10-15 11:25

Mitt iTunes hittar inte Outlook. "Inget kalenderprogeam som stöds kan hittas" står det bara...
Måste det ligga på något speciellt sätt (sitter ju på ett nätverk på jobbet, men det har ju aldrig varit några problem att synka andra handdatorer och telefoner)

Edit: Jag upptäckte att jag sitter med Outlook 2000 bara och iTunes kräver 2003. Så var det med det - dags att bråka med IT-avdelningen!

Funkar kanon, itunes synkar även mailkontouppgifterna så det är bara att tuta och köra med mailen sen.

Har du en SE-telefon med en massa nummer och kontakter så är det bara att dra ner SE PC suite och synka mobilen med outlook, sedan synkar du outlook med itunes och itunes med iphone, klockrent!

1
Bevaka tråden